Tjaaa...

Happ, tänkte börja blogga.

Dethär är "dagens outfit", en lila onepiece (åt helvete med "riktiga" onepieces för ett och ett halvt, dethär är en från Ica!). Dagen har hittils ägnats åt att gömma mig i den och spela Minecraft och Pokémon platinum. Ute är det skitfint väder, och den enda kontakten jag har haft med utsidan är när jag har gått ut på balkongen och rökt. Jag är inte så vidrigt lat som det låter, min mage strejkar och det är skitsynd om mig.

Nu gör jag mig iordning för att gå på bildterapi med skolan. Förra gången var överraskande jobbig, det drog verkligen upp känslor jag har gått runt med för länge. Lite spänd men förväntansfull för ikväll! Uppdaterar nog ikväll hur allt gick, då jag inte kan vara den enda som finner sådant intressant.

Ha det gött fram tills dess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0