Njutande ansikte kommer här

 
Hej, här sitter jag i mörkret i Orsa, Dalarna, och har nyss gått nattvandring nere på första Orsayran för i år. Det var sjukt lugnt och vi behövde inte göra ett piss, och ändå fick vi gratis fika för't. NÖJD :D
 
Mor och far min är på Madonna då mamma fick det i tidig 40-årspresent (eller ja, har varit, det lär ha slutat nu) i Göteborg och kommer hem imorgon (eller senare idag blir det ju). Min Viktor är i Älvdalen hos sina föräldrar vilket är jobbigt då jag hatar att sova utan honom, jag tjöt när han åkte. Genom väggen hör jag min lillebror Johan spela Judas Priest på sitt rum. Nu ska jag snygga upp i huset så päronen inte blir missnöjda. Sedan ska jag få i mig något ätbart, för det har jag glömt bort att göra.
 
Ursäkta det intressanta inlägget, känner mig bara så sjukt oaktiv. Och när jag är aktiv känner jag mig iontressant. Buhuu, vilka i-landsproblem jag besitter. Men vet du vad? - för mig känns de skitviktiga så håll käften. Okej? Godnatt.
(<3)
 
 

Kommentarer
Postat av: tina

ast vet du vad, vi är faktist jätteglada att ha dej i Nyköping :D

2012-07-19 @ 11:41:20
URL: http://tinasnotes1.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0