Aktivaste kvinnan

...det är nog jag det.
Har iaf suttit kattvakt en vecka medans Amanda och Tom var i Belgien,
var mysigt men lite jobbigt då jag blev allergisk efter ett tag.

Inatt var vi på Twilight-maraton med samma människor + två till. Vi orkade inte se sista dock, det ska göras idag. Kan ju dra slutsatsen att den första filmen bara är jobbig att se, de andra är lite bättre men självklart inte BRA, och att (som hela internet säger) att Kirsten Stewart är den tråkigaste skådisen någonsin.
Ska det vara så svårt att visa lite känslor? Varför är käften öppen hela tiden som att hon har andnöd? Hur blev den människan skådis egentligen?!

Tydligen ska hon dock passa bättre in i Twilight än Snowwhite and the Huntsman... Som faktiskt är en film jag har hypat... Hjälp.

Sedan har mina föräldrat varit ner en sväng hit till Nyköping och införskaffat golv, som förresten var överjävligt tungt att få upp från bilen... Vi har ingen hiss i trapphuset.
Ett sproilans nytt kök från ikea är även påväg! Det ser man inte lite fram emot!

Nu lät jag verkligen som en "föräldrarna betalar", men så är icke fallet. Jag bor alltså i mina föräldrars upprustningsprojekt. De köpte en lägenhet från en gammal dam som inte har gjort något åt den stackars lägenheten på 30 år, nu ska den rustas upp, för att sedan säljas.
Får bara hoppas vi hinner bo ett tag i den färdiga produkten också, haha.

Aja, nu slipper jag ha ångest för att jag är så dålig på att hålla bloggen uppdaterad.

Ha't gött folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0